Personalul UTM cu acces online la orice serviciu din cadrul UTM
Fiecare angajat din cadrul #UTM are posibilitatea de a accesa online anunțuri și evenimente, informație angajat, detalii despre funcția ocupată și salariu, ordine și extrase, și alte servicii electronice în baza Sistemului Informațional de Management Universitar, elaborat de Direcția Tehnologia Informației și Comunicații.
Pentru a accesa informațiile menționate, este necesar să respectaţi următoarea instrucţiune video ce urmează:
- accesaţi adresa: https://utm.md/
- accesaţi compartimentul: „Universitatea Mea (Angajat)”
- selectați subdiviziunea universitară din listă
- introduceți adresa de e-mail corporativă, pe care o dețineți ca angajat #UTMist butonați „Autentifică”
- accesați contul corporativ de poștă electronică și accesați link-ul din e-mail
Persoanele care întâmpină dificultăți la accesare, sau raportează anumite erori sunt rugate să anunțe Direcția TIC: https://utm.md/…/departament-tehnologii-informationale-si-…/